Pečių traumų gydymas, profilaktika ir apšilimas

Pečiai, trapecija ir kaklas yra vienos jautriausių mūsų kūno dalių, kurioms reikia ypatingos priežiūros ir pagalbos.

Geriausias būdas apsaugoti savo viršutinę kūno dalį ir visą pečių juostą yra treniruoti vidinius raumenis esančius tose srityse. Savo elektroninėje knygoje „Pečių stiprinimas ir traumų prevencija“ pasakoju apie savo 7 metų išgyvenimus ir kelią nuo daktarų aplaidumo iki išgijimo.

Elektroninėje knygoje sužinosite, kur reikia kreiptis kuomet susiduriate su skausmu ar trauma. Kodėl yra labai svarbu išgirsti kelias gydytojų nuomones. Dalinuosi patirtimi, kur kreipiausi ir kas padėjo visame šiame kelyje.

Knygoje „Pečių stiprinimas ir traumų prevencija“ rasite daug pratimų, apšilimo būdų ir įprastų pratimų modifikacijų, kurie padės sumažinti skausmus, sustabdyti traumų pablogėjimą ir išmokins išvengti būsimų traumų.

9,99 €

Elektroninėje knygoje “Pečių stiprinimas ir trauma prevencija” rašau apie pečių treniravimą be skausmo, išankstinę traumų prevenciją ir kasdienę mankštą skirta dirbantiems sėdimą darbą. Knygoje nepamiršau ir jaunuolių, kurie labai daug praleidžia laiko prie kompiuterio.

31 puslapyje šios elektroninės knygos rasite absoliučiai viską, ko gali prireikti norint pagerinti savo pečių, kaklo ir trapecijos būklę:

  • Bendriniai patarimai gydant ir reabilituojant pečių traumas
  • Priežastys ir pasekmės
  • Apšilimas ir pratimai
  • Kasdienių pratimų modifikacijos
  • Treniruočių programų modifikacijos
  • Atsistatymas ir jo būdai
  • Tempimai
  • Papildai ir mityba

Instagram

Tapk geresniu nei vakar! #MotyvuotiAtletai