Efektyvūs būdai, kaip sumažinti cukraus vartojimą


Vaikystėje visi mes mėgome saldumynus. Tėvai tikriausiai jums nuolatos kartodavo: nevalgyk saldumynų - išpus dantys, tiesa? Bet ar jūs jų klausydavote? Tad kokie tie efektyvūs būdai, kaip sumažinti cukraus vartojimą? Neretai praėjus vaikystei saldumynų negalime atsisakyti net ir dabar, o ypač to negali padaryti merginos. Moterys dažnai veikia įvairūs faktoriai, kurie dažniausiai ir įtakoja saldumynu norą, ryte, diena, vakare. Jūs klausiate kodėl? Nes jos labiau linkusios tokiu būdu numalšinti stresą, nerimą, nuovargį ar emocinį pasitenkinimą (lyginant su vaikinais). Aišku tai tikrai nėra geriausia išeitis, todėl norime jums pasiūlyti kelis paprastus, tačiau naudingus patarimus, norint išvengti saldumynų persivalgymo. Juk tikriausiai nei vienai nepatinka tie papildomi keli kilogramai.. Taigi, norint kaip sumažinti cukraus vartojimą, jums reikės:

  • pakeisti požiūrį į cukrų ir susidraugauti su nauju draugu - saldikliu. Daugelis žmonių skeptiškai žiūri į saldiklius, tačiau naujausi atlikti moksliniai tyrimai įrodė, jog jokios žalos organizmui jie tikrai nedaro, tad mielosios, kavą, arbatą ar bet kokį kitokį gėrimą saldinkite saldikliu. Nepamirškite ir maisto, jį visada galite pagardinti tuo pačiu saldikliu taip pat.
  • nusipirkti proteinų, kurie gali būti saldūs ir skanūs. Jų pagalba galėsite daryti įvairiausius baltyminius kokteilius, dėtis jo į košę, varškę ar visur, kur tik sugalvosite. Proteinai saldūs, skanūs ir dar be viso to - naudingi. Nuo jo jums raumenys tikrai nepadidės ir jūs nepavirsite į kultūristes, kaip daugelis jūsų tikriausiai galvojate
  • jeigu jums visgi šie du variantai nepadeda ir jūs galvojate, kad tai tikrai ne pats geriausias sprendimo būdas, siūlome elementariai RIBOTI save. Kyla noras šokolado? Suvalgykite jo, tačiau tikrai ne visą plytą, o pvz. du ar keturis gabalėlius. Geriausia visgi jeigu sugalvotumėte save tam tikra proga pamaloninti, padarius gerą darbą ar kokį nors gyvenime naują pasiekimą. Tačiau nesupraskite neteisingai, šie apdovanojimai neturi vykti kiekvieną dieną :)

Ir visgi, atsisėdusios su puodeliu arbatos ar kavos ir pasėmusios šokolado, pyrago ar tiesiog "kažką saldaus", prieš valgydamos pagalvokite... Ar verta? Nes, ką valgome, taip ir atrodome :) Gal jums jau pats laikas sumažinti cukraus vartojimą? Skanaus, Motyvuotos! Nepamirškite sekti mūsų Facebooke ir Instagrame!

Proteinų galite įsigyti www.iherb.com, tik nepamirškite pasinaudoti nuolaidų kodu GUQ129, kurį įvedus gausite 20% nuolaidą! iHerb vartotojų gidą rasite čia


Instagram

Tapk geresniu nei vakar! #MotyvuotiAtletai