Sveika avižinė košė


Visi skundžiasi, kad košės yra labai neskanus maistas. Primena vaikystę, ypatingai darželio laikus, kai mus versdavo valgyti košes, o mes šaukštais maitindavome savo augintinius (aišku tėvams nematant). Galiu Jus nudžiuginti, mano košės receptas yra kardinaliai kitoks ir nuo šiandien Jūs pamėgsite avižinę košė VĖL. Tad atėjo ta diena, kai dalinuosi su Jumis savo košės receptu. Aš šį receptą atradau po ilgų bandymų. Šiuo metu mėgaujuosi koše kiekvieną rytą bei vakarą. Po treniruotės besiprausdamas sporto salės duše mintyse tik ir galvoju, kaip dėsiu pirmąjį šaukštą į burną... [embedyt]https://www.youtube.com/watch?v=vo6bKULO8jY&t=3s[/embedyt] Galiu pasakyti, kad mano artimieji irgi tapo priklausomi nuo šios košės ir matyt ne veltui, nes ji kaip rytinis desertas ir niekuomet neatsibosta. Svarbu žinoti tai jog, visi ingridientai yra naudingi bei sveiki, todėl pusryčiai bus ne tik skanūs, bet ir vertingi. Norėdami pradėti gaminti šią košę, turime įsitikinti ar turime visus mums reikiamus produktus:

Viską pradedame nuo puodo bei pirmųjų svarbiausių ingridientų, tai avižiniai dribsniai ir vanduo. Sudedame į puodą 80-100g avižinių dribsnių ir užpilame juos 500-600ml vandens. Tuomet įjungiame virykle ir laukiame kol viskas užvirs (apie 3-5 minutes ir sumažiname ugnį iki 2/3) Kol vanduo su avižom kaista, mes pasiruošiame kiaušinius. Atskirame inde įmušame 1-2 kiaušinius ir juos gerai suplakame. Nepadarykite klaidos įdėdami kiaušinius tiesiai į košę nesuplakus. Būtinai suplakite, kad gautųsi vientisa masė. Košei užvirus, kiaušinius atsargiai supilama į puodą ir greitai, greitai išmaišome. Būtinai skubame tą padaryti, kad nesusidarytų gumulai bei košė įgautų gražia vientisą masę. Paliekame kaisti puodą kelias minutes.   Jau pakaitus košei su kiaušiniais, laikas įdėti baltymus (proteino miltelius), geriausia dėti 1 kaušelį, ir pasirinktas uogas (aš dažniausiai naudoju braškes ir mėlynes). Aš naudoju būtent Dymatize Iso proteiną, nes nuo vienintelio jo manęs neberia. Visi kiti proteinai stipriai alergizuoja ir išberia nugarą. Būtent šis neturi laktozės, gliuteno, angliavandenių bei riebalų. Vienas švariausių baltymų rinkoje. Kruopščiai viską išmaišome, kad mūsų milteliai neišsitaškytų į šonus. Išmaišius pastatome košę virti toliau. Tai gali užtrukti dar kelias minutes, kol masė pasidarys gan tiršta ir kiaušiniai bus išvirę... iškepę... Kaip pavadinsite.     Liko keli žingsniai, tai supjaustyti bananą ir jį įmaišyti į paruoštą košę nuėmus nuo ugnies. Aš dažniausiai sudedu pusę banano (apie 50-60g). Paskutiniai ingridientai yra sudedami ant viršaus. Juodąjį šokoladą siūlau rinktis akytąjį, nes jis kur kas geriau tirpsta ant karštos košės. Mums užteks vienos juostelės, tai yra apie 13-15g, tuomet užberiame nesaldintos kakavos arba galime įmaišyti į pačią košę šokoladinės stevitos, kuri suteiks dar geresnio skonio mūsų košei. Ateina eilė cinamonui bei šlakeliui aliejaus. Riebalai mums reikalingi, tad aš naudoju tokius aliejus kaip migdolų, lazdynų ar makadamijų. Taip pat galite naudoti ir kokosų aliejų. Visi šie aliejai yra super aromatingi ir gardūs, nepatikėsite kiek skonio jie priduoda.


  Dabar sulauksiu begalės komentarų, kad tokia košė yra tikrai ypatingai soti ir daugeliui neįveikiama. Todėl noriu pasidalinti su Jumis keliais košės variantais, kurie tiks tiek merginoms, tiek metantiems, tiek auginantiems svorį! Avižinė košė auginantiems svorį

800-840 kcal | 28g riebalų | 108g angliavandenių | 50g baltymų Avižinė košė metantiems svorį

560 kcal | 17g riebalų | 70g angliavandenių | 41g baltymų Avižinė košė merginoms

360 kcal | 10g riebalų | 50g angliavandenių | 24g baltymų Kaip matote ši avižinė košė tinka visiems ir galima atrasti aukso viduriuką su visais produktais. Bandykite, ragaukite, valgykite ir pasidalinkite savo idėjomis komentaruose. Tikiuosi Jums mano košė patiks ir taps kiekvieno ryto ritualu kaip ir man. Skanaus! Primenu, kad Motyvuoti Atletai dovanoja Jums 20% dovanų kuponą (GUQ129) svetainėje iHerb.com, kur galėsite įsigyti viską ko reikia šiems receptams, bei kitų gardžių dalykėlių Jūsų kasdieniniam meniu, grožiui, sveikatai. Čia daugiau receptų sportuojantiems. Ir nepamirškite sekti mūsų Facebooke ir Instagrame!


Instagram

Tapk geresniu nei vakar! #MotyvuotiAtletai