Paskaita: Didžiausios klaidos pradedant sportuoti

Treniruočių mitai ir didžiausios klaidos sportuojant.
Pasidalinsime mintimis, kurios pravers ir užkietėjusiems sportininkams.

Šiais technologijų laikais internete ir literatūroje galima rasti įvairiausių straipsnių ir tyrimų sporto tema. Kiekvieną teiginį galima patikrinti ir atrasti tikslios mokslinės literatūros tuo klausimu. Deja, vis dar sporto saleje sklando daugybe mitų. Dalis ju – atėję iš sovietinių kačialkų propaguotojų, kai tais laikas interneto nebuvo, informacija buvo perduodama iš lupų į lupas, o ir tokio didelio research’o sporto tema nebuvo.

Naujai atsirandantys mitai, kurių atsiradimą paskatina informacinės technologijos ir informacijos gausa. Jeigu Onutė perskaito internete, kad pritūpimo metu jos keliai negali įšeiti už pirštų, iš kur jai žinoti, ar tai yra reali mokslu patvirtinta informacija, ar mitas? Dažnai tada klausiama nuomonės trenerių ar kitų salės lankytojų, kurie taip pat per sugedusį telefoną kažką išgirdę remiasi nuomone, o ne faktais. Viskas, užteks klausytis internetinių ir kačialkos ekspertų, o susitikite su tikrais savo srities specialistais! Seminaro metu aptarsime tokius mitus kaip:

  • *ar tūpti žemiau 90 laipsnių tikrai žalinga jūsų keliams?
  • *ar “mirties trauka” tikrai tokia mirtina?
  • *kokių pratimų vengti saugant savo pečius?
  • *kas geriau – treniruokliai ar laisvi svoriai?
  • *ar sportas su dideliais svoriais atsilieps senatvėje?
  • *ar moterys turi kilnoti didelius svorius? Ar jos netaps “kaip vyrai”?
  • *no pain – no gain? Ar tikrai?
  • *kaip treniruoti jėga?
  • *ar skaudant nugarai reikia stiprinti nugarą?

Ir daug kitų treniruočių aspektų, kurie greičiausiai Jus žaloja arba sulaiko nuo geresnių rezultatų.

14,99 €

Klientų atsiliepimai

Alina Mis

Dabar tik supratau ką klaidingai dariau sportuodama ir kaip reikia sportuoti, jog nepasidaryti sau žalos . Super

Jūsų atsiliepimas

Jūsų vertinimas