Klientų pasiekimai

Klientų pasiekimai


Monika, 34 metai

????Pirminis svoris: 60 KG.
????Dabartinis svoris: 51 KG.
????Amžius: 34 metai
????Laikotarpis: 3 mėnesiai
????Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus. Nuo 9 savaitės, pratimai raumenims.

Monika kreipėsi į mane norėdama numesti svorio, tačiau ji nei sportavo, nei sveikai maitinosi.
Pakeitus mityba Monika sėkmingai metė svorį ir po 6 savaičių ryžosi pirmom savo treniruotėm. Lengvai sportavo 3-4 kartus atlikdama kardio po 40-50 minučių. Tą daro ir šiandien, nes dirba fizinį darbą, todėl papildomas kardio irgi iššūkis.

Su Monika man labai patiko dirbti, nes ji buvo žingeidi ir visuomet atsiklausdavo manęs prieš keisdama kažką mitybos plane, rasdama produktų alternatyvų ir mokinosi derinti įvairius pagardus, kas leido valgyti skaniau ir įdomiau.

Monika atsiliepė taip:
“Jaučiuosi gerai, visuomet energinga, miegas geras ir saldumo poreikio visai nėra, nes pilnumoje jo gaunu iš mitybos plano. Cheat meal’ui renkuosi tokius produktus, kurie telpa į dienos kalorijas: naminiai burgeriai ir pan. Džiaugiuosi, kad pasirinkau Artur mitybos planą, nes galėčiau teigti, jog “valgau ir lieknėju”. Be jo pagalbos nebūčiau pasiekus tokių rezultatų per tris mėnesius. Visai nebadavau ir valgiau po 5 kartus į dieną.

Ačiū Monikai už tai, jog buvo valinga ir siekė savo rezultato užtikrintai, kas turbūt ir yra svarbiausia.

REZULTATAS: -9kg per 90 dienų. Geresnė savijauta, miegas ir visuomet pilna energijos.

Tomas, 36 metai (Gydytojas)

Sakoma, jeigu nori - visada rasi laiko!
Tomas, tai įrodė!!! Gydytojas dirbantis per 5 darbo vietas su budėjimais, šeima, vaikais ir dideliu noru būti fit.
Nuotraukose pokytis per 4 savaites, kuomet laikomasi mitybos plano ir sporto režimo. Viso jau numesta -5.5kg!!!
Neieškokite pasiteisinimų, o tiesiog imkitės veiksmų ir po mėnesio kito džiaugsitės rezultatu

REZULTATAS: 4 savaitės, -5,5 kg.

Agnė, 30

Agne kreipusis į mane iškart pasirinko dirbti su VIP planu, todėl Jos pasiekti rezultatai buvo greitesni ir labiau užtikrinti.

Visuomet bendravome el. paštu, todėl iškilus svorio kritimo pauzėms, keisdavome strategijas. Visos transformacijos metu, patį mitybos planą keitėme 2 kartus

Agnė per pirmą mėnesį nesuvalgė nei vieno cheat meal'o ir griežtai laikėsi savo plano. Taip pat, ji pasirinko sportuoti daugiausiai 4 kartu savaitėje, ko jai tikrai pakako ir taip darė visus tris mėnesius.

Per 12 savaičių Agnė buvo labai sunkiai susirgus ir atkritus iš svorio metimo žaidimo net 2 savaitėms.

Nepaisant ligų per 3 mėnesius Agnė pasiekitė neatpažįstamai ir toliau tęs savo transformaciją pati, su asmenine trenere, savo gimtąjame mieste.

Palinkėkime Jai sėkmės, ji tikra šaunuolė!

REZULTATAS: 3 mėnesiai: -12kg, -11cm nuo klubų ir -6 cm nuo liemens

Ar tu pasiruošęs keistis?

Taip

Jonas, 30

Ką Jonas darė prieš 5 mėnesius:
Sportavo 1, max. 2 kartus per savaitę Niekada neskaičiavo kalorijų ar makro-elementų Valgydavo degalinėse, kavinėse ir pan.
Šiandien, praėjus 5 mėnesiams subalansuotos mitybos, Jonas gali pasigirti:
✔️ Numetęs 22kg riebalo ✔️ Sportuoja 3 kartus savaitėje ✔️ Labai retai piknaudžiauja užkandžiais ar cheat’ais
✔️ Jaučiasi kiekvieną dieną vis geriau, turi daugiau energijos sportuojant ✔️ Taupo pinigus, nes tiksliai žino, kiek ir ko pirkti maisto parduotuvėje

REZULTATAS: Numetė 22kg dirbdamas sėdimą darbą

Ieva, 25

Noriu pasidžiaugti savo pastovios klientės rezultatais, kurie dar tik įpusėjo, o jau nukrito 22KG! Jos tikslas nėra bikini varžybos, todėl procesas daromas lėtai nepakenkiant sveikaitai bei hormonams.
Jums nereikia badauti, ar jaustis alkanam, būti skaudančia galva, be nuotaikos tam, kad nukristų svoris. Jūs neturėtumėte pagalvoję apie kiaušinius ar vištieną jausti pykinimą. Skaitote ir atrodo, kaip fantastika??? Subalansuotos mitybos principas yra paprastas: valgai viską skaniai, bet žinai ką, kiek ir kada.
Mano klientė sportavo pagal galimybes. Kartais 1 treniruotę, o kartais ir 5 į savaitę. Ji pati rašė: "Dienos metu nesijaučiu alkana ir tikrai netrūksta energijos". Tas labai svarbu gyvenant kokybišką gyvenimą.
Jei pavyko numesti jau 22kg per 6 mėnesius. Atrodo ilgas laiko tarpas, tačiau išvengėme apdribusios odos, pasidavimo mitybos režimui, alinančių treniruočių, o rezultatas vistiek yra ir garantuotai išliks ilgą laiką.

REZULTATAS: -22kg per 6 mėn. su minimaliu sportu

Andrius, 34

Andrius pasirinko dirbti visuomet kartu, tad įsigijo VIP individualios mitybos planą.
Per 4 mėnesius Jam pavyko atsikratyti beveik 10kg riebalinio audinio ir tuo pačiu priaugti raumeninės masės.

Kaip pats Andrius sako:

"Labai patiko mitybos planas, puikus ir suprantamas. Viskas aiškiai surašyta, o po mėnesio jau pats išmoksti skaičiuoti kalorijas. Patiekalai įvairūs, todėl radau kas man labiausiai patinka ir tinka.
Per 12 savaičių priežiūros labai patiko palaikymas. Pats siunčiau laiškus apie save kas 2 savaites. Atsakymuose sulaukdavau greitus plano koregavimus, naudingus patarimus.
Svarbiausia paprastas bedravimas rūpimais klausimais per Skype, telefonu ar el. paštu, jeigu to reikia, visada padės."
Tolimesni planai su Andriumi dar labiau paryškėti ir lėtai auginti raumeninę masę. Palinkėkime Jam sėkmės!

REZULTATAS: -10 kg per 4 mėn. ir raumeninės masės prieaugis

Ar tu pasiruošęs keistis?

Taip

Karolina, 28

Karolina manė, kad išmano esminius sveikos mitybos principus, tačiau nuolatinis maisto ribojimas įsuko į užburtą dietų ir persivalgymo ratą. Galiausiai mergina ėmė jaustis vis blogiau ir fiziškai, ir psichologiškai – iš gėdos dėl svorio pokyčių atidėliojo savo svajones ir grimzdo į beviltiškumą. Po septynerių metų kovos su savo kūnu ji galiausiai susigrąžino pusiausvyrą ir netgi atsikratė 20 kilogramų per 100 dienų – kaip pati sako, be dietų, alkio jausmo ir kankinimosi.

REZULTATAS: -20kg per 100 dienų

Agnė T., 26 m.

Agnė nemėgsta sportuoti, todėl visos transformacijos pagrindas buvo tik mityba. Per 100 dienų jei pavyko atsikratyti 10kg ir sumažinti klubų apimtis -9 cm.

"Norėjau padėkoti, kad padėjote pasiekti tokio rezultato, kokio norėjau. Per truputį daugiau nei 100 dienų su Jūsų sudarytu planu sumažinau savo apimtis bei svorį. Per visą šį laiką liemens ir klubų apimtys sumažėjo net 9 cm. O svoris nukrito iki 55 kilogramų. Pridedu porą nuotraukų koks rezultatas yra šiai dienai."

REZULTATAS: -10kg per 100 dienų

Tadas, 30

Tadas, klientas, kuris sugebėjo per 4 savaites pasiekti stulbinamą rezultatą! Jis sportavo pagal ryškinimo programą ir valgė pagal subalansuotą mitybą. Laikėsi režimo ypatingai griežtai, niekada nesukčiavo.

Reikia paminėti, kad Tadas, dirba fizinį darbą, kuriame išdegina begalės kalorijų, beto sportavo 4-5 kartus savaitėje. Jo ryškinimo etapas buvo artimas varžybų pasiruošimui.

REZULTATAS: -5 kg per 30 dienų

Ar tu pasiruošęs keistis?

Taip

Lina Pikčiūtė, 28 (Profesionali krepšininkė)

Darbas su Lina buvo tikrai sudėtingas, nes ji į mane kreipėsi norėdama išsiryškinti, bet tuo pačiu neprarasti raumeninės masės, sėkmingai žaisti krepšinį profesionalioje lygoje ir pagerinti savijautą. Visi vienas kitam prieštaraujantys faktoriai, tačiau mums pavyko viskas ir su kaupu. Lina numetė 11kg riebalų bei išlaikė visą savo raumeninę masę, pagerino savijautą, žaidimo rezultatus bei kaip pati sako, kad jaučiasi NEREALIAI.

Linos paskutinė žinutė:
"Štai kaip atrodau po tavo mitybos plano ir viskas super veidrodyje, ką matau laaaabai patinka, jaučiuosi amazing! Svoris iš 88kg nukrito iki 77kg bendrai per 4 mėnesius, bet kaip jaučiuosi nepalyginamas dalykas!"

REZULTATAS: -11kg per 4 mėnesius!

Jonas, 28

Ištikro ilgą laikotarpį valgiau panašiai kaip jūsų sudarytoje mityboje, viską lyg ir žinojau bet tik dažnai apsileisdavau, nebuvau tiksliai susiskaičiavęs kaloriju kiekio kiek suvartojų ir nesusidares plano, dėl tos priežasties kreipiausi į Jus. Kai turiu tikslų planą žymiai jo lengivau laikytis. Sužinojau naujų receptų kažka pasikoregavau pagal save nepakeisdamas kaloriju ar kitų elementų. Numečiau gal tik 4 kg krito labai lėtai bet išryškėjau super. Valgyt tiko ir patiko, minimaliai kartais alkanas būdavau jei laiku nespėdavau pavalgyti, nes darbas nenuspėjamas. Dabar pagrindo to pačio laikausi, tik daug pokyčių gyvenime, susiradau naują merginą tai dažnai nuklystu nuo plano:D Savaitgaliais beveik visada nuklystu, bet darbo dienom tas pats mitybos planas. Tai kaip ir super viskas, tikrai rekomenduosiu!:)

REZULTATAS: Numetė 4kg neprarandant raumeninės masės

Greta Bernotaitė, 21

Klientės, Gretos, pokyčiai TIK per 45 dienas.
Jei pavyko atsikratyti -6kg, nepaisant to, kad vasara yra karšta, daug pagundų ir dar dalį šios transformacijos praleido atostogose. Džiaugiuosi jos motyvacija, užsispyrimu! Tikra šaunuolė, palaikome!

Rezultato pasiekė per 45 dienas, kurių metu laikėsi vieno mitybos plano be korekcijų. Atostogų metu improvizavo bei intuityviai rinkosi maistą, tačiau niekada neapleido sporto, kuris buvo 4-5 kartus savaitėje.

Mitybos planas, tai ne griežtas nurodymas, ką privalote daryti. Tai pagalba ir įrankis išmokti matyti akimis reikiamas porcijas ir vėliau intuityviai pačiam gebėti maitintis be plano pagalbos.

REZULTATAS: Atsikratė 6kg riebalinio audinio per 45 dienas

Ar tu pasiruošęs keistis?

Taip

Kamilė, 21

Puikus pavyzdys Jums, kuomet mitybos planas tarnauja kaip įrankis siekiant užsibrėžtų rezultatų. Kamilė pirmus du mėnesius laikėsi plano griežtai, bet atėjus vasarai prisipažino, kad jo tikrai nesilaikė, tačiau vadovavosi jo gairėmis ir nurodymais. Valgė intuityviai bei cheat'ino, tačiau ji nepriaugo svorio ir visą vasarą išlaikė savo naujas lieknas formas. Dabar ji stengiasi gįžti į rėžimą #50dienu iššūkio dėka. Šaunuolė. Kamilė kreipėsi į mane balandžio mėnesį, kuomet pati nebesusitvarkė su mityba. Nukreipus ją teisinga linkme, labai džiaugiuosi už jos rezultatus ir gebėjimą manipuliuoti savo mityba išlaikant kūno tonusą bei svorį.

REZULTATAS: - 5kg bei įgaunant raumeninį tonusą

Daiva, 31

30 dienų sąžiningo darbo su mityba visada atneša gerus rezultatus! Klientė prisipažįsta, jog sporto krūvį buvo apmažinus dėl vaikų ligos, sportavo 3 kartus vietoje įprastų 5. Svarbiausia, jog norėdama laikytis dietos ji ilgai svarstė, nes bijo jog bus sunku, bet tai nepasitvirtino ir ji toliau tęsia savo kelionę link 51kg.

REZULTATAS: - 5kg per 30 dienų

Milda, 28

Pradėjus laikytis mitybos rėžimo pirmus du kartus susiplanuoti kelių dienų valgius ir juos pasiruošti buvo gan sudėtinga, bet dabar man tai tiesiog tapo įprasta veikla :) Taip pat visada galvodavau, kad kuo daugiau prieskoniu naudosi, tuo bus skaniau, bet tai visiškai netiesa, nes dabar valgau beveik be prieskonių ir tai tikrai yra skanu :) Ir taip pat buvau iš tų žmonių, kurie manė, kad valgyti sveikai lygu valgyti neskaniai, bet tai toli gražu netiesa :)Valgau dabar tikrai skaniai, kad ir paprastai, bet tam kad neatsibostu tas pats maistas netgi įsijungia fantazija, kaip tuos pačius produktus pasigaminti kitaip :)
Tai vat ačiū už sudarytą mitybos planą, kurio pagalba galiu siekti savo tikslo pagaliau žiūrėti į veidrodi ir savimi didžiuotis, nes tik mano pačios nusiteikimu ir valia vaizdas veidrodyje keičiasi į gerą. Visą mėnesį griežtai laikiausi plano be jokių nukrypimų, o dabar ir toliau valgau sveikai ir neketinu sustoti

REZULTATAS: - 2,5 kg per 25 dienas

Ar tu pasiruošęs keistis?

Taip

Instagram

Tapk geresniu nei vakar! #MotyvuotiAtletai