Kalorijų skaičiuoklė

Apskaičiuokite dienos kalorijų poreikį

Jūsų kūnui yra būtinos kalorijos aprūpinti jį energija atlikti dienos veikloms. Energiją mes gauname iš maisto, kurį valgome. Maistas yra matuojamas energijos vienetu – kalorija. Šis skaičiuotuvas Jums leis apskaičiuoti reikiamas kalorijas Jūsų tikslui pasiekti.

Skaičiuoti
Metrinė Imperinė
DIENOS KALORIJŲ POREIKIS
?
Šie skaičiavimai yra paremti vidurkiais

AR TU PASIRUOŠĘS (-USI) KEISTIS?

Individalizuotas mitybos planas pritaikytas tavo tikslams

Kaip vadovautis kalorijomis?

Kalorijų skaičiuoklė yra įrankis, kuris suteiks Jums rekomendaciją, kiek Jums reikia suvartoti kalorijų norint išlaikyti, numesti ar užauginti svorio. Ypatingai tiems, kurie nori užauginti ar numesti svorio, turėtų siekti 0,5kg skirtumo kiekvieną savaitę arba 1% nuo kūno masės.

Norint numesti arba priaugti svorio, labai svarbu atrasti tinkamą balansą tarp suvalgomo maisto kalorijų ir sudeginamų kalorijų aktyvumo metu bei palaikant kūno gyvybines funkcijas.

Koks yra dienos kalorijų poreikis?

Vidutinis reikiamas kalorijų kiekis vyrams yra apie 2200-2500 kcal per dieną, norint palaikyti esamą svorį. Moterims šis skaičiuos siekia apie 1800-2000 kcal per dieną. Dienos kalorijų poreikis gali skirtis priklausomai nuo Jūsų amžiaus, ūgio, lyties, fizinio aktyvumo ir svorio.

Norintys priaugti svorio turėtų suvartoti daugiau kalorijų nei jam reikia palaikyti kūno svorį ir norintys numesti svorio, turėtų valgyti mažiau nei palaikymo kalorijų norma.

Nepamirškite, itin svarbu suvartoti ne mažiau nei 1300 kalorijų per dieną moterims ir 1600 kalorijų vyrams.

Kaip numesti ar priaugti svorio?

Norėdami numesti svorio turėtume nuo Jums apskaičiuotų palaikymo kalorijų skaičiaus sumažinti bendrą jų kiekį 500 kalorijų. Tokiu būdu Jūs siekiate numesti apie 0,5 kg arba 1% Jūsų kūno masės per savaitę. Išskirtinais atvejais galima mažinti deficitą iki 1000 kcal, bet tik su specialistų priežiūra.

Norėdami priaugti svorio turėtumėte padidinti savo kalorijų kiekį nuo 200 iki 500 kcal per dieną nuo savo optimalaus palaikymo kalorijų skaičiaus.

Kalorijos vaisuose

ProduktasKiekisKalorijos
Obuolys100 g52
Bananas100 g89
Apelsinas100 g47
Braškės100 g32
Arbūzas100 g30

Kalorijos grūduose

PRODUKTASKiekisKalorijos
Basmati ryžiai100 g333
Grikiai100 g343
Kvietiniai miltai100 g364
Bolivinė balanda100 g368
Perlinės kruopos100 g352

Kalorijos daržovėse

ProduktasKiekisKalorijos
Brokolis100 g34
Morkos100 g41
Agurkas100 g15
Burokėliai100 g43
Pomidoras100 g18

Kalorijos gėrimuose

ProduktasKiekisKalorijos
Coca-cola1 stiklinė97
Cola Zero1 stiklinė3
Liesas pienas1 stiklinė104
Riebus pienas1 stiklinė150
Apelsinų sultys1 stiklinė115

Būkite atsargus!

Nebandykite mažinti savo reikiamų kalorijų kiekio itin drastiškai, nes tai tikrai nepadės greičiau numesti daugiau svorio ar riebalinio audinio. Visada stenkitės pradėti mažinti savo dienos kalorijų poreikį daugiausiai nuo 500 kcal ir keičiantis Jūsų svoriui ar aktyvumui šį skaičių koreguoti.

Kas nutinka, kuomet sumažinate kalorijas per drastiškai?

  • Nyksta raumeninė masė – katabolizmas
  • Lėtėja medžiagų apykaita, kas mažina Jūsų dienos kalorijų poreikį
  • Jausite apatiją, jėgų trūkumą
  • Pritrūksite mikro elementų reikalingų Jūsų organizmo atsistatymui
Copy link