Gera savijauta visą dieną

Gera savijauta visą dieną

Dienų būna visokių, vienos – kupinos energijos, kitos – tarsi maišu trenktos. Ar nebūtų smagu, jeigu gera savijauta būtų kiekvieną dieną?

Patarimai, į kuriuos siūlau atkreipti dėmesį, norint gerai jaustis nuo ryto, iki pat vakaro:

gera savijauta

Rink saulės šviesą dienos metu.

Saulės šviesa stimuliuoja smegenų cheminę medžiagą serotoniną, kuris vaidina svarbų vaidmenį padedant mums jaustis laimingiems.

Būdamas lauke, skirk laiko mankštai. Tyrimai parodė, kad fizinis aktyvumas gali būti toks pat veiksmingas kaip vaistai, skirti gydyti lengvą ar vidutinio sunkumo depresiją. Jis taip pat gali padėti suvaldyti nerimo bangas.

Valgyk gerą savijautą skatinantį maistą

Nuo to, kaip maitini savo kūną ir protą, labai priklausys bendra tavo savijauta: ar jautiesi energingas, ar apsnūdęs, susikaupęs ar išsiblaškęs.

Valgyk įvairiaspalvį, sveiką maistą: šviežios daržovės, vaisiai ir pupelės bei sveiki grūdai vietoj rafinuoto ar perdirbto maisto.

Į mitybos racioną įtrauk kryžmažiedžių daržovių: brokolius, žiedinius kopūstus, kopūstus ir lapinius kopūstus. Šiose daržovėse yra medžiagų, kurios palaiko imunitetą ir padeda detoksikuoti organizmą. Tai – puikus maistas gerai savijautai.

Venk maisto produktų, kurie padidina cukraus kiekį kraujyje: saldintų gaiviųjų gėrimų ir saldžių kepinių. Tavo kūnas reaguos insulino antplūdžiu, dėl kurio sumažėja cukraus kiekis kraujyje. Šie pakilimai ir nuosmukiai nėra naudingi tavo sveikatai, susikaupimui ar energijos lygiui.

Kad būtų lengviau išlaikyti mitybos rėžimą ir tinkamą balansą, gali pasinaudoti individualiu mitybos planu.

Būk susitelkę į dabartinę akimirką.

Gyvename tokiais laikais, kai atrodo sudėtinga vienu metu daryti tik vieną darbą. Valgydami žiūrime televizorių, vairuodami deriname reikalus telefonu, laukdami maisto restorane „skroliname“ socialiniuose tinkluose… toks dėmesio išblaškymas ilgainiui priverčia jaustis blogai, nerimauti, kad nieko nespėjame, nejaučiame gyvenimo džiaugsmo, ir t.t.

Karts nuo karto pasipraktikuok būti čia ir dabar. „Panuobodžiauk“ laukdamas užsakymo, pastebėk aplinką. Pajusk spalvas, garsus ir kvapus, kurie tave supa. Kelias akimirkas atkreipk dėmesį į savo kvėpavimą ir kūno pojūčius.

Gera savijauta

Stenkis išlikti pozityvus.

Gyvenime daug kas priklauso nuo mūsų požiūrio ir mokėjimo įžvelgti ir koncentruotis į tinkamus dalykus. Kuo labiau akcentuosi neigiamą energiją, tuo labiau ją auginsi, ir nejučia visos dienos ims atrodyti lyg užkeiktos. Pasistenk įžvelgti gerąją pusę, net ir nemalonų įvykį priimk kaip pamoką, ar galimybę patobulėti, o ne kaip bausmę ar nelaimę. Neakcentuok blogų akimirkų – tai padės tau išvengti nerimo ir depresijos.

Kurk dvasinį ryšį.

Gyvenime svarbu turėti veiklą kuri suteikia gyvenimui prasmę ir tikslą. Tai gali būti tavo religiniai įsitikinimai, sporto šaka, tapyba, mėgavimasis gamta ar dalijimasis akimirkomis su artimaisiais. Ne veltui yra sakoma: jei atsikeliame ryte susijaudinę dėl kažko, kas suteikia mums prasmės ir motyvuoja judėti į priekį, mūsų kūnas daro viską, ką gali, kad pasveiktų.

Būk šalia žmonių.

Labai svarbu turėti gerą ryšį su šeima, draugais, bendradarbiais, ir kitais jus supančiais žmonėmis. Žinojimas, kad nesi vienas, kad svarbiais momentais gyvenime turi palaikymą ir emocinį ramstį, padeda išlikti sveikesniam, jausti mažiau įtampos ir net gyventi ilgiau. Reguliariai leisk laiką su šiais žmonėmis ir stenkis išlaikyti tvirtus santykius su jais.