TOP patarimai naujametiniams tikslams

TOP patarimai naujametiniams tikslams

Artėja nauji metai, dažnas iš mūsų kelia sau naujus tikslus, tačiau kartais šie tikslai lieka mažai paliesti. Daugelis veiklų reikalauja laiko, užsispyrimo, tam tikro organizavimo. Todėl tokie tikslai kaip fizinis aktyvumas dažnai yra po kelių savaičių ar mėnesio padedami į stalčių ir atidedama “kitam pirmadieniui”. Kaip nenutrūkti nuo savų tikslų ir išlaikyti discipliną?

Organizuotumas ir pastovumas

Tam kad nenutrūkti nuo savų tikslų reikia pastovumo ir organizuotumo. Lengva pasakyti, tačiau pateiksime pavyzdžių, kaip sekti savo dienotvarkę, progresą ir tuo pačiu save motyvuoti.

  • Susidarykite sporto “grafiką”;
  • Susikurkite užrašus ar stebėkite savo progresą per telefono programėles;
  • Kurkite ne tik didelius, bet ir mažus tikslus ir siekius;
  • Įkalbinkite savo draugą(-ę) ar partnerį(-ę) sportuoti kartu;
  • Įtraukite vis kažko naujo savo sporto programoje.

Sporto grafikas

Visų pirma tam, kad nenutrūkti nuo savo tikslo Jums reikia susidėlioti sporto “grafiką”. Kada sportuojate (diena, valanda), kur sportuojate, kokia treniruotės rūšis (ištvermės, jėgos). Atsižvelkite į savo dienotvarkę, pasakymas neturiu laiko šioje vietoje visiškai nublanksta. Sportui užtenka 1h, 1h per 24h įmanoma ir labai realu rasti. Jei darbas 8h ryto, sportuokite 6h ryto, eikite ankščiau miegoti, sportas iš ryto prabudins Jus, suteiks daug energijos darbo dieną, taip pat diena bus ilgesnė ir jau būsite savo tikslą dienos pradžioje įvykdę. Arba jeigu sąlygos netinkamos, tada mėginkite įterpti sportą po darbo.

Užrašai

Užrašai, nesvarbu kur tai būtų ar telefone, ar ant balto popieriaus padės geriau sekti progresą ir motyvuoti Jus, nes matysite progresą ir darbą, kurį jau padarėte. Nors tai yra modernus amžius, tačiau rekomenduojame turėti užrašų knygutę, kurioje vestumėte tiek pratimų pakartojimų skaičių, tiek poilsio laiką, tiek apskritai kokius pratimus darote. Kartais, jeigu reikėtų atsispausdinti kokią programą, ją tokiu metu galėtumėte įsisegti ar įklijuoti į užrašų knygute (na arba persirašyti). Sporto progreso sekimas yra vienas iš svarbiausių aspektų norint nenutrūkti nuo savų tikslų.

Ne tik dideli, bet ir maži tikslai

Suprantame, jog pradėdami sportuoti, jūs užsibrėžiate tokius tikslus kaip turėti gražią figūrą, numesti kilogramų, tiesiog sutvirtėti ir pan. Tačiau tai yra ganėtinai ilgo laiko tikslai, taigi juos siekiant gali greit kristi motyvacija, nes visgi nepasiekiate taip greit kaip norite savo pagrindinio tikslo. Nebėda, sukurkite mažus, tačiau vertingus tikslus:

  • Laisvai nubėgti be sustojimo 5km (nueiti 10km);
  • Išlaikyti PLANK pratimą 2minutes;
  • Padaryti 30 atsispaudimų;
  • Padaryti pirmą (5,10,15,20) prisitraukimą;
  • Atlikti kiekvieną dieną po 30 pritūpimų visą mėnesį;
  • Dvi savaites nevalgyti jokių saldumynų (arba sumažinti jų skaičių).

Supratote esmę, pagal save, savo poreikius susikurkite mažus tikslus, kurie vestų prie pagrindinio.[/vc_column_text][vc_column_text]

Sportuokite su draugu

Sportavimas su draugu ar antra puse taip pat yra geras stimulas siekti tikslų, kadangi vienas kitam galite būti geras spyris į užpakalį kai to reikia. Be to, varžymasis tarpusavyje, rezultatų dalinimasis sukuria papildomą stimulą ir pasitenkinimą, o ir sunkiu laikotarpiu palaikymas iš šalia esančio, kuris yra tame pačiame kelyje, kaip ir Jūs gali būti tik tai ko reikia.

Įtraukite vis ką nors naujo

Ilgesnį laiką sportuojant staiga sustoja, nes tampa nebeįdomu vis atlikti tas pačias treniruotes. Dėl to ir raginame atlikinėti užrašus, keltis sau iššūkius, įtraukti draugus, antrą pusę, kad tai taptų kaip gero laiko praleidimas, o ne kančia. O ir sporto programos naujinimas yra privalomas, tam, kadangi, progresas gali sustoti. Dėl sporto programos pildymo ir atnaujinimo rekomenduojame kreiptis pas specialistus, tačiau galite ir Jūs paįvairinti savo fizinę rutiną – kartą į savaitę išeikite į ilgesnį žygį, pradėkite daugiau bėgioti, vasara daugiau važinėkite dviračiu, įtraukite circle treniruotes ir pan. Tai ne tik paįvairins treniruotes, bet ir įves šviežumo ir naujo darbo tiek Jūsų raumenims, tiek smegenims.