Niekada neturėjau tokios figūros ir savijautos, kaip dabar!

Niekada neturėjau tokios figūros ir savijautos, kaip dabar!

Taip atsiliepė klientė apie savo pokyčius su Motyvuoti Atletai mitybos planu.
Linos tikslas buvo pakeisti įpročius, šiek tiek sumažinti riebalinį audinį (nors ji buvo jau pakankamai liekna), sutvirtinti raumenis ir aišku pagerinti savo savijautą. Ji užsakinėjo ne toleravimo mitybos planą, nes tiksliai žinojo, kokie produktai jai netinka, tad jų neįtraukiau į mitybą.
Mitybos kelionė prasidėjo rugpjūčio mėnesį ir pradžioje ji kiek sunkiai sekėsi, nes visiškai normalu, kad žmogui būna sunku keisti įpročius. Kaip pati Lina prisipažino:
“Tiesiog mano situacija nėra tokia success story kaip kitų Jūsų klientų :)”
Jei sunkiai sekėsi sudėlioti dienos ir savaitgalio režimus. Sunkiausiai jai sekėsi valgyti darbe, nes nebuvo pratusi gamintis maisto. Tačiau nenuleido rankų ir mokėsi atrasti tuos patiekalų variantus, kurie buvo tinkami darbe pasišildyti, galėjo gamintis kelioms dienoms į priekį, taip taupydama laiką.
Ir jau dabar po 4 mėnesių dalinuosi jos žinute, kuri mane, kaip mitybos specialistą, išties džiugina ir leidžia suprasti, kad tinkamai dirbu savo darbą:
“Grįžtu visai kitos nuotaikos ir jausmų.
Galiu pasakyti, kad man sekasi puikiai. Niekada neturėjau tokios figūros, kokią turiu dabar. Nors svoris iš esmės nepasikeitė ir svyruoja +- 1 kg ribose, bet jau matau, kad pradėjo ryškėti raumenys pilvo ir sėdmenų srityse, suplonėjo šlaunys (nors nuoširdžiai pasakysiu, niekada nesitikėjau, kad jos gali būti tokios; jau buvau susitaikiusi su savo “moteriška” figūra). Be to, su ankstesniais mitybos planais, kai tik pasiekdavau puikių rezultatų, kažkodėl viską mesdavau ir viskas grįždavo atgal. Dabar yra vidinė motyvacija nesustoti. Nes tai nėra dieta ar mitybos planas kuriam laikui. Tai tiesiog mano gyvenimas. Su skaniu ir paprastu maistu.
Savijauta taip pat puiki, energijos resursus pernaudoju tik su per dideliu darbo krūviu, bet jaučiu, kad maisto tikrai užtenka.
Taip pat pradėjau planuotis, ką valgysiu savaitgaliais. Anksčiau palikdavau savaitgalius savieigai, o tada valgydavau bet ką ir pirmadienį nenorėdavau net pažiūrėti į veidrodį ir svarstykles. Dabar žinau, ką ir daugmaž kada valgysiu.
Taip pat be sąžinės graužaties leidžiu sau nusidėti, kai susitinku su draugėmis, važiuoju pas anytą ir pan. Kartu supratau, kad nebenoriu kišti į save bet ko. Net jei žinau, kad užteks kelių dienų ir viskas grįš į vėžes. Pradėjau vertinti gerą savijautą ir energiją po subalansuoto maisto.
Be to, kalorijų ribose leidžiu sau šiek tiek paeksperimentuoti. Turiu pilną kamerą šaldytų uogų, tai jas naudoju vietoje banano kokteilyje, šalia blynų ryte ir pan. Bet žinoma, kažką sumažinu, kad dienos kalorijų norma išliktų 1600-1700 kcal ribose.
Noriu Jums pasakyti didžiulį ačiū už tai, kad esate, ir kad padedate pasikeisti ne tik fiziškai, bet ir emociškai.”
Nuoširdžiai džiaugiuosi už Linos pokyčius ir atrastą jai tinkamą mitybos kelią. Kaip ji pati teigia, tai yra gyvenimo būdas, o mitybos planas buvo puikus įrankis tai pakeisti. Labiausiai džiugina jos savijautos pokyčiai ir motyvacija! Nesustok Lina