9 priežastys, kodėl sportas su svoriais reikalingas moterims

9 priežastys, kodėl sportas su svoriais reikalingas moterims

Nors daugelis sporto porgramų skirtų moterims pabrėžia kardio svarbą norint numesti svorio, bet nereiktų pamiršti, kad sportas su svoriais gali būti daug naudingesnis įrankis jūsų tikslams pasiekti. Ne, jūs netapsite vyriškesnėm, didesnėm ar jūsų raumenys nebus dideli kaip vyrų. Viskas priklauso nuo tikslo. Turint sporto programą ir treniruojantis su svoriais tapsite ne tik gražesnės, bet jūsų kūnas taps stangresnis, o svoris kris efektyviau. Šiandien pakalbėsiu apie 9 priežastys, kodėl moterys turi sportuoti su svoriais ir kokia to nauda.

sportas moterims

9 priežastys, kodėl sportas su svoriais reikalingas moterims

Padidina kaulų tankį

Kaulų tankis mažėja moterims senstant, ypač po menopauzės. Pratimai su svoriais kaulams yra labai naudingi, nes treniruočių metu jūsų kaulai stiprėja. Treniruojantis su svoriais galite užkirsti kelią tokioms ligoms kaip osteoporozei.

Padidina raumenų masę

Raumenys yra būtini žmogaus judėjimui, todėl sportuojant su svoriais galima išlaikyt raumenų masę senstant. Taip galite išvengti sužalojimų, pagerinti judesių amplitudę ir lengviau atlikti kasdienes judėjimo funkcijas. Nors dauguma moterų bijo, kad po jėgos trenruočių bus vyriškesnės, nereiktų baimintis. Iš tikro, jūs tapsite stangraus, gražaus kūno savininke.

Padeda numesti svorio

Priešingai nei įprasta manyti, jėgos treniruotės gali padėti numesti svorio. Kaip ir kardio treniruotės, jėgos treniruotės degina kalorijas, o tai dar labiau padės jums greičiau sudeginti kalorijas ir pasiekti reikiamą kalorijų deficitą.

Geresnė miego kokybė

Naujausi medicininiai tyrimai parodė, kad moterims jėgos treniruotės labai svarbios ir naudingos norint susitvarkyti miego problemas arba tiesiog geriau miegoti. Tyrimo metu dauguma moterų, kurios treniravosi su svoriais geriau ir giliau miegojo, o ryte jautėsi energingenės. Nepamirškit, kad geras miegas padeda palaikyti bendrą jūsų sveikatą.

Padidina energiją

Treniruotės metu organizmas išskiria endorfinus, kurie pagerina nuotaiką ir padidina energiją. Reguliarios jėgos treniruotės, kurias paprastai baigiate per 60 minučių, duos jums daugiau energijos visą dieną.

Stiprina jėgą

Kaip ir visiems, moterims reikia jėgų ir nesvarbu kokia jūsų diena. Ar sėdite ofise, ar dirbat sode, o gal didžiają dalį dienos praleidžiat su kūdikiu ant rankų. Treniruotės su svoriais pagerins ir sustiprins svarbiausias ir pagrindines sritis, tokias kaip kojos, apatinė nugaros dalis ir viršutinė kūno dalis. Nuo šiol dienos nebus tokios varginančios.

Pagerina širdies sveikatą

Tyrimai rodo negailestingą tiesą, širdies ligos yra vienos pagrindinių moterų mirties priežasčių. Reguliariai sportuodamos moterys gali sumažinti širdies ligų riziką. Medicininiai tyrimai rekomenduoja bent dvi dienas per savaitę sportuoti su svoriais, norint sustiprinti ir pagerinti širdies sveikatą.

Sumažina streso lygį

Kardio pratimus moterys naudojo dešimtmečius kaip gerą streso nuemėją, tačiau naujausi  tyrimai rodo, kad treniruotės su svoriais taip pat puikiai, o kartais netgi geriau, nuima stresą ir veikia kaip natūralus antidepresantas. Streso mažinimas gali pagerinti ne tik jūsų psichinę būklę, bet ir bendrą fizinę sveikatą.

Didina pasitikėjimą

Nors daugelis kardio užsiėmimų sutelkia dėmesį į estetinius tikslus, tokius kaip lieknesnė figūra, jėgos treniruotės prie to prideda dar ir funkcinius tikslus, tokius kaip greičio, jėgos, ištvermės didinimas. Visi šie dalykai didina pasitikėjimą. Be to, jei treniruojatės su svoriais dėl bendros kūno sveikatos, estetiniai pokyčiai vistiek įvyksta, net jei jie nėra pagrindinis tikslas.

Sporto programos