Tu tinginys ar laimėtojas? Rinktis tau.

tinginys ar laimėtojas

Tu tinginys ar laimėtojas? Rinktis tau.

Tai kas gi tu? Tinginys ar laimėtojas?

Laikykitės gangsteriai – atėjau pasikandžioti!

Tekstas nepatiks tiems, kurie matys save ir aišku vidinis ego vers ant manęs stumti (nes jie tikrai daugiau žino sėdint prie monitoriaus, kaip valgyti ir sportuoti), o tie kas turi kritinį ir racionalų mąstymą supras apie ką aš kalbu ir tikrai padarys teigiamas išvadas. Ready? Važiuojam 😀

Tai ne tik apie mane (nors tam esu puikus pavyzdys), bet tai labiau apie mano klientus, kurie senų seniausiai nustojo tikėti kerpėmis apaugusiais mitais ar interneto fanatikų stumiama propaganda. Jie jau yra prisijaukinę sau įprastus mitybos įpročius ir mėgaujasi gyvenimu, maistu ir socialiu gyvenimu bei teigiamais pokyčiais.

Tai ką darau asmeniškai aš – aš taikau ir savo klientams. Kad ir kaip fanatikams būtų pikta ar sunku matyti (greičiausiai jau dabar barškina klaviatūra rašydami savo “draugams” apie šį postą), kaip aš valgydamas guminukus, šaltienas ir eidamas prieš jų įsivaizduojamą “teisingą” portalų suformuotą mitybos sistemą, sugebu išlaikyti puikią formą jau ne vienerius metus, nors man jau netoli 40-ies metų. Taip, jau po 2 metų – 40 🤦‍♂️

Aš ir mano klientai jaučiasi ir atrodo puikiai, o tuo tarpu fanatikai ko tik nedaro, kad bent jau priartėti arti to: keto, šmeto, badavimai, glitimo atsisakymai, detoxai, cukraus atsisakymai, nevalgymai po 6, bandymas rasti stebuklingus produktus, kurie neva degina daugiau kalorijų nei suteikia energijos, proteinas tai chemija ir kiti fanatizmai. O kodėl tai neveikia? Nes jie tai darydami kankinasi ir viską meta, kai pasidaro sunku.

Mano moto: fuck the diets! Nėra stebuklingų dietų, produktų ar papildų. Nėra stebuklingo mitybos būdo. Tiesiog nėra ir nustokite save apgaudinėti, kad yra kitaip.

Man tai primena puikią patarlę: tinginys darydamas mažai (čia būtent eina kalba apie stebuklų ieškojimą) skundžiasi, kad jam nepavyksta, o laimėtojas (čia tie, kurie gyvena disciplinuotą gyvenimą) darydamas daug vis tiek jaučiasi lyg kažko padarė nepakankamai.

Labiausiai pikta tiems, kas valgo koldūnus su riebia grietine ir kaltina kitus, jog kitiems “sekasi”. Nėra tokio dalyko kaip sėkmė, yra tik sunkus darbas. Tingi judinti šikną, tai ir belieka verkti forumuose, chatuose ir draugų vakarėliuose. Blogiausia, kad ir verkia tokiems patiems, todėl ir randa pritarimą.

O kaip pasiekti tokį gyvenimo etapą, kad mėgautis viskuo, bet neprarasti kūno formų, išlikti energingam, keltis anksti pilnam jėgų, rasti laiko pramogoms, pridavus kraujo tyrimus matyti, kad viskas yra normos ribose?

Tam yra kelios sąlygos: aktyvumas ir subalansuota mityba. Aktyvumas privalo būti kiekvieną dieną. Daugiau vaikščiokite, bent jau kasdien nueikite 10,000 žingsnių ir tai nebus skaičiuojama, kaip ypatingas įvykis, o tiesiog dienos būtinybė. Skirkite laiko treniruotėms vystyti ir stiprinti raumenims. Nesvarbu koks Jūsų amžius ar užimtumas, tam skirti 3 kartus savaitėje po 60 min tikrai galite. Ir atėjus daryti tokios treniruotės nešvaistykite laiko ant takelio, o sunkiai atidirbkite su svoriais, jėgos diržais ar savo kūno svoriu. O vietoje to laiko, kai sėdite prie Netflixo raskite dar 2-3 vakarus savo kardio pramogai: slidinėjimas, čiuožinėjimas, bėgimas, boulingas – bet kas! Judėkite!

Mityba bus raktas ir jis turi dvi puses: emocija ir tikslas. Emocijai reikia to kas mums patinka ir to atsisakyti nereikia. Jokiu būdu. Skirkite tam į dieną nuo 200 iki 500 kcal. Visa kita aišku skirkite geram ir kokybiškam maistui. Apgalvokite ką valgote ir su kiekvienu patiekalu surinkite baltymus. Skaitykite etiketes ir visada žinokite, kas sudaro jūsų valgomą produktą. Gaminkite maistą iš anksto ir taip pasirūpinkite bent 2-3 valgymais, kurie būtų geri ir subalansuoti. Daugiau daržovių, kurios suteikia sotumo. Keiskite padažus liesesniais arba prieskoniais. Cukrų keiskite saldikliu ir mėgaukitės saldumu. Norite cheatinti? Cheatinkit, tik mažesniais kiekiais ir sąmoningai tą dieną darykite kitus pasirinkimus, kad būtų balansas. O jei cheatinat, gal tą dieną ir būkite aktyvesni.

Išvada paprasta: Roma nepasistatė per dieną, taip ir Jūs nerasite auksinės formulės, kas tinka Jums per vieną dieną, savaitę ar mėnesį. Tačiau dirbant sąmoningai, keičiant palaipsniui savo gyvenimą, Jūs po metų, net nesuprasite, kaip atsidūrėte ten, kur kažkada net negalvojote, jog tai įmanoma.

Nesiskųskite, o darykite ir rezultatas bus. Visi žmonės kažkuo užsiėmę, turi savo problemų, įsipareigojimų ir laimėtojai sugeba rasti laiko ir jėgų, net sunkiausiomis dienomis. Raskite ir Jūs, jeigu norite būti laimėtojai.